Firma Apple w ostatnim czasie zrewolucjonizowała naprawy pogwarancyjne produkowanych przez siebie urządzeń. Prezentując w 2018 roku modele iPhone XS, XS Max oraz XR producent wprowadził serializowane części. Oznacza to, że montując część nieoryginalną lub używaną, urządzenie po każdym uruchomieniu wyświetli nam wiadomość informującą o nieprawidłowości, dodatkowo po wejściu w ustawienia -> ogóle -> to urządzenie zobaczymy komunikaty o poszczególnych częściach, które zostały wymienione w sposób nieautoryzowany. Niestety zamienne części zewnętrznych firm, które z powodzeniem montowaliśmy w poprzednich modelach iPhone’ów, nie mają zastosowania w najnowszych. Urządzenia naprawione przy użyciu nieautoryzowanych części oprócz wyświetlanych informacji, miały problem z poprawnym działaniem. Rozwiązaniem problemów jest naprawa przy użyciu oryginalnych części według procedur producenta.
Pragnąc w dalszym ciągu oferować usługi powodujące największe zadowolenie naszych klientów, nawiązaliśmy bezpośrednią umowę z Apple inc. Oznacza to, że obecnie jesteśmy w stanie realizować autoryzowane usługi w naszym serwisie. Oryginalne części zamawiamy bezpośrednio od producenta, a naprawy wykonywane są zgodnie ze wszystkimi procedurami, przez certyfikowanych przez Apple serwisantów. Każda naprawa objęta jest 12-miesięczną gwarancją.
Jeśli masz problem ze swoim urządzeniem skontaktuj się z nami lub zgłoś naprawę w naszym systemie zgłoszeń online