Wymiana baterii iPhone 13

Najczęstszym tematem poruszanym u nas przez klientów jest słabnący akumulator. Niezależnie od tego, jak mocny i stabilny jest smartfon, wymiana baterii w iPhone 13 w Kielcach wynika z naturalnego zużycia. Jeśli jej kondycja spadnie poniżej 80%, system poinformuje Cię o potrzebie wymiany tego podzespołu. Zobaczysz wówczas komunikat o treści „serwis baterii”.

Jeśli używasz telefonu codziennie, najprawdopodobniej już po roku zauważysz potrzebę częstszego ładowania. Co zrobić, gdy niezawodny sprzęt będzie krócej dostępny? W naszym serwisie proponujemy dwie opcje wymiany baterii:

  • metoda autoryzowana – naprawa wykonywana jest za pośrednictwem Apple, części dostarczane są bezpośrednio przez producenta, a praca zostaje zarejestrowana w systemie firmy. Po wykonanej usłudze w ustawieniach urządzenia widnieć będzie informacja o wprowadzeniu zmian oraz oryginalności części. Fakt ten dodatkowo możesz sprawdzić za pośrednictwem oficjalnej infolinii Apple pod numerem 800 702 322. Usługa objęta jest 12 miesiącami gwarancji,
  • metoda nieautoryzowana – wykonujemy ją przy użyciu sprawdzonego zamiennika. Używamy najwyższej jakości podzespołów, które są zbliżone do oryginału. Po wymianie baterii iPhone 13 nie będzie wyświetlał błędu „important message” oraz przestanie wskazywać aktualny stan kondycji baterii.

Nie pozwól, aby czas pracy twojego telefonu Cię ograniczał!

Czas naprawy:

1-2 dni robocze

Gwarancja:

Aż 1 rok!

Objawy usterki:

pajęczynka, coś innego

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 13

Czy używacie oryginalnych części?

W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.

Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?

Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.

Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?

Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.

Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?

12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!

Inne usterki iPhone 13

Zobacz jakie inne usterki iPhone 13 naprawiamy!

Wymiana wyświetlacza iPhone 13

Wymiana szybki iPhone 13

Wymiana tylnego szkła iPhone 13

Wymiana baterii iPhone 13

Zalany iPhone 13

Wymiana szkła aparatu iPhone 13

Wymiana aparatu iPhone 13

Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 13

Wymiana głośnika rozmów iPhone 13

Wymiana mikrofonu iPhone 13

Face ID nie działa iPhone 13

Nie włącza się iPhone 13

Nie masz czasu odwiedzić naszego salonu?

Możesz załatwić cały proces naprawy bez wychodzenia z domu. Zgłoś swoją usterkę online i wyślij swój sprzęt do nas!

Strona główna » iPhone 13 » Wymiana baterii iPhone 13