Zalany iPhone 12 Pro

Bardzo popularna 12 generacja telefonów marki Apple ma obudowę zgodną z klasą IP68. Oznacza to, że jest zarówno pyło-, jak i wodoszczelna, ale z pewnymi ograniczeniami. W większości przypadków oznacza to odporność na krótkotrwały kontakt z cieczą. Jednak ochrona może okazać się nieskuteczna, gdy urządzenie na dłużej zostanie zanurzone w wodzie lub będzie wystawione na działanie jej strumienia pod wysokim ciśnieniem. Płyn może dostać się do wnętrza obudowy także z winy użytkownika, np. w wyniku niedomknięcia tacki na kartę SIM.

Jeśli dojdzie do poważnego zalania smartfonu iPhone 12 Pro, powinieneś natychmiast go wyłączyć i możliwie najszybciej oddać specjalistom do diagnozy. W takiej sytuacji zgłoś się do nas – nasz serwis zweryfikuje stan urządzenia i w razie potrzeby zajmie się jego profesjonalną naprawą!

Pamiętaj, że nawet śladowe ilości cieczy znajdujące się na elektronice telefonu mogą szybko doprowadzić do korozji i nieodwracalnych uszkodzeń. Zawsze istnieje także ryzyko wystąpienia zwarcia. Z tego powodu jeśli Twój iPhone 12 Pro ulegnie poważnemu zalaniu, powinieneś oddać go do serwisu nawet wtedy, gdy po takim zdarzeniu urządzenie działa prawidłowo.

Nasza firma dysponuje profesjonalnymi narzędziami do przeprowadzenia diagnozy. Sprawdzamy stan poszczególnych podzespołów pod mikroskopem, usuwamy resztki płynów i w razie potrzeby usuwamy korozję i zwarcia lub wymieniamy uszkodzone części. Usługę zawsze kończymy wystawieniem 12-miesięcznej gwarancji, a postęp jej realizacji możesz wygodnie śledzić w naszym systemie online.

W skrajnych przypadkach, gdy skala uszkodzeń po zalaniu jest wyjątkowo duża – co czyni napraw ę nieopłacalną – możemy zaproponować wymianę telefonu iPhone 12 Pro na nowy zgodnie z zaleceniami producenta.

Czas naprawy:

1-2 dni robocze

Gwarancja:

Aż 1 rok!

Objawy usterki:

pajęczynka, coś innego

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 12 Pro

Czy używacie oryginalnych części?

W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.

Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?

Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.

Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?

Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.

Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?

12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!

Inne usterki iPhone 12 Pro

Zobacz jakie inne usterki iPhone 12 Pro naprawiamy!

Wymiana wyświetlacza iPhone 12 Pro

Wymiana szybki iPhone 12 Pro

Wymiana tylnego szkła iPhone 12 Pro

Wymiana baterii iPhone 12 Pro

Zalany iPhone 12 Pro

Wymiana szkła aparatu iPhone 12 Pro

Wymiana aparatu iPhone 12 Pro

Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 12 Pro

Wymiana głośnika rozmów iPhone 12 Pro

Wymiana mikrofonu iPhone 12 Pro

Face ID nie działa iPhone 12 Pro

Nie włącza się iPhone 12 Pro

Nie masz czasu odwiedzić naszego salonu?

Możesz załatwić cały proces naprawy bez wychodzenia z domu. Zgłoś swoją usterkę online i wyślij swój sprzęt do nas!

Strona główna » iPhone 12 Pro » Zalany iPhone 12 Pro