![](https://inaprawy.pl/wp-content/uploads/2017/08/icon01.png)
Czas naprawy:
1-2 dni robocze
![](https://inaprawy.pl/wp-content/uploads/2017/08/icon07.png)
Gwarancja:
Aż 1 rok!
![](https://inaprawy.pl/wp-content/uploads/2017/08/icon08.png)
Objawy usterki:
pajęczynka, coś innego
Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 14 Plus
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone 14 Plus
Zobacz jakie inne usterki iPhone 14 Plus naprawiamy!
Wymiana wyświetlacza telefonu iPhone 14 Plus na oryginał lub sprawdzony zamiennik
Korzystając z tej usługi serwisowej, będziesz mógł wybrać, którą część zamontujemy. Proponujemy wymianę wyświetlacza telefonu iPhone 14 Plus na oryginał od Apple lub tańszy zamiennik o porównywalnej jakości. Klientom wybierającym drugie z tych rozwiązań gwarantujemy stosowanie sprawdzonych
podzespołów, do których mamy ogromne zaufanie.
Niezależnie od tego, na który wyświetlacz się zdecydujesz, Twój smartfon odzyska pełną funkcjonalność i
wygląd urządzenia fabrycznie nowego. Wszystko to w konkurencyjnej cenie i z możliwością obsługi serwisowej stacjonarnie lub w trybie „door-to-door” – wyślij telefon kurierem, a po naprawie na swój koszt odeślemy go pod wskazany przez Ciebie adres!