Wymiana baterii iPhone 12 Pro

Stopniowe zużywanie się akumulatora zasilającego smartfon jest czymś naturalnym. W przypadku telefonów marki Apple ich system informuje użytkowników o konieczności wymiany tego elementu, w momencie gdy jego pojemność spadnie do poziomu 80%. Choć z urządzenia można dalej korzystać, to trzeba je częściej ładować, co może być uciążliwe. W takiej sytuacji warto zdecydować się na montaż nowej baterii, czym zajmie się nasz profesjonalny serwis. Wymieniamy te części m.in. w telefonach iPhone 12 Pro, oferując usługę serwisową w wersji autoryzowanej oraz nieautoryzowanej.

Jeśli oddasz nam swój telefon na wymianę baterii i zdecydujesz się na autoryzowaną naprawę, zostanie ona wykonana na podzespołach dostarczonych przez producenta. Dodatkowo serwis będzie zarejestrowany w systemie Apple. Po jego zakończeniu w ustawieniach iPhone’a 12 Pro informacja o pojemności akumulatora zostanie odświeżona, a ponad to komunikat, że aktualna bateria jest oryginalnym produktem Apple.

Z kolei naprawa nieautoryzowana bazuje na wykorzystaniu zamiennika baterii do tego telefonu. Zawsze montujemy części sprawdzone, bardzo wysokiej jakości, o parametrach porównywanych z oryginałem.

Potwierdzeniem tego jest wystawiana przez nas roczna gwarancja na wykonaną usługę. Taki serwis iPhone’a 12 Pro jest tańszy, a po jego przeprowadzeniu w systemie operacyjnym urządzenia informacja o pojemności akumulatora może nie być dostępna.

Skorzystaj z usługi naszego serwisu – zleć poprzez naszą stronę darmową wycenę autoryzowanej oraz nieautoryzowanej wymiany baterii!

Czas naprawy:

1-2 dni robocze

Gwarancja:

Aż 1 rok!

Objawy usterki:

pajęczynka, coś innego

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 12 Pro

Czy używacie oryginalnych części?

W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.

Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?

Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.

Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?

Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.

Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?

12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!

Inne usterki iPhone 12 Pro

Zobacz jakie inne usterki iPhone 12 Pro naprawiamy!

Wymiana wyświetlacza iPhone 12 Pro

Wymiana szybki iPhone 12 Pro

Wymiana tylnego szkła iPhone 12 Pro

Wymiana baterii iPhone 12 Pro

Zalany iPhone 12 Pro

Wymiana szkła aparatu iPhone 12 Pro

Wymiana aparatu iPhone 12 Pro

Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 12 Pro

Wymiana głośnika rozmów iPhone 12 Pro

Wymiana mikrofonu iPhone 12 Pro

Face ID nie działa iPhone 12 Pro

Nie włącza się iPhone 12 Pro

Nie masz czasu odwiedzić naszego salonu?

Możesz załatwić cały proces naprawy bez wychodzenia z domu. Zgłoś swoją usterkę online i wyślij swój sprzęt do nas!

Strona główna » iPhone 12 Pro » Wymiana baterii iPhone 12 Pro