
Czas naprawy:
1-2 dni robocze

Gwarancja:
Aż 1 rok!

Objawy usterki:
Komunikat o usterce, brak możliwości skonfigurowania funkcji
Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 11 Pro
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone 11 Pro
Zobacz jakie inne usterki iPhone 11 Pro naprawiamy!
Skrupulatnie oceniamy możliwości skutecznej naprawy Face ID w
iPhonie 11 Pro
Z racji skomplikowania budowy modułu Face ID bardzo dokładnie analizujemy każdy przypadek jego usterki. Nasi technicy skrupulatnie oceniają, czy naprawa w konkretnym przypadku jest możliwa, aby uniknąć sytuacji narażania klientów na koszty. Tylko mając pewność, że urządzenie da się przywrócić do pełnej sprawności, przygotowujemy wycenę usługi – po jej wykonaniu otrzymasz roczną gwarancję!
Jeśli więc masz iPhone’a 11 Pro z niesprawnym Face ID, zleć jego naprawę naszym specjalistom. Telefon możesz przynieść do nas osobiście lub wysłać kurierem – pokryjemy koszty przesyłki w obie strony, gdyzdecydujesz się na naprawę!