Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone SE
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone SE
Zobacz jakie inne usterki iPhone SE naprawiamy!
Wymiana wyświetlacza iPhone 13
Wymiana szybki iPhone 13
Wymiana tylnego szkła iPhone 13
Wymiana baterii iPhone 13
Zalany iPhone 13
Wymiana szkła aparatu iPhone 13
Wymiana aparatu iPhone 13
Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 13
Wymiana głośnika rozmów iPhone 13
Wymiana mikrofonu iPhone 13
Face ID nie działa iPhone 13
Nie włącza się iPhone 13
Nasza firma zatrudnia najlepszych specjalistów, którzy mają ogromne doświadczenie w diagnozowaniu i serwisowaniu sprzętu marki Apple. Są oni w stanie bardzo precyzyjnie ustalić powód braku możliwości włączenia telefonu iPhone SE.
Zleć darmową diagnozę, zepsutego iPhone SE
Wysłanie do nas zgłoszenia serwisowego jest niezobowiązujące. Gdy otrzymamy niewłączający się telefon iPhone SE (możesz go dostarczyć osobiście lub wysłać) przeprowadzimy diagnozę, która jest całkowicie bezpłatna. Po zapoznaniu się z wyceną naprawy masz prawo zrezygnować z realizacji usługi bez ponoszenia kosztów. Jeśli jednak się na nią zdecydujesz, uzyskasz pewność, że Twój smartfon odzyska pełną sprawność,
czego potwierdzeniem będzie roczna gwarancja – zapraszamy do kontaktu!