Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 14 Pro
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone 14 Pro
Zobacz jakie inne usterki iPhone 14 Pro naprawiamy!
Wymiana wyświetlacza iPhone 14 Pro
Wymiana szybki iPhone 14 Pro
Wymiana tylnego szkła iPhone 14 Pro
Wymiana baterii iPhone 14 Pro
Zalany iPhone 14 Pro
Wymiana szkła aparatu iPhone 14 Pro
Wymiana aparatu iPhone 14 Pro
Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 14 Pro
Wymiana głośnika rozmów iPhone 14 Pro
Wymiana mikrofonu iPhone 14 Pro
Face ID nie działa iPhone 14 Pro
Nie włącza się iPhone 14 Pro
Zleć specjalistom wymianę tylnego szkła w iPhonie 14 Pro – udzielamy rocznej gwarancji na usługę!
Do każdej takiej naprawy podchodzimy profesjonalnie, dzięki czemu iPhone 14 Pro po wymianie tylnego szkła zarówno pięknie się prezentuje, jak i zachowuje pełną funkcjonalność. Dalej będziesz mógł ładować go bezprzewodowo czy korzystać z modułu Face ID.
Usługę tę realizujemy w konkurencyjnej cenie, którą możesz poznać już teraz – wypełnij na stronie zgłoszenie serwisowe, wyślij do nas telefon (lub dostarcz osobiście) i skorzystaj z bezpłatnej wyceny naprawy. Jeśli zdecydujesz się powierzyć nam jej wykonanie, otrzymasz na nią aż 12-miesięczną gwarancję!