Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 11 Pro Max
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone 11 Pro Max
Zobacz jakie inne usterki iPhone 11 Pro Max naprawiamy!
Wymiana wyświetlacza iPhone 11 Pro Max
Wymiana szybki iPhone 11 Pro Max
Wymiana tylnego szkła iPhone 11 Pro Max
Wymiana baterii iPhone 11 Pro Max
Zalany iPhone 11 Pro Max
Wymiana szkła aparatu iPhone 11 Pro Max
Wymiana aparatu iPhone 11 Pro Max
Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 11 Pro Max
Wymiana głośnika rozmów iPhone 11 Pro Max
Wymiana mikrofonu iPhone 11 Pro Max
Face ID nie działa iPhone 11 Pro Max
Nie włącza się iPhone 11 Pro Max
Zleć naprawdę modułu Face ID bez narażania się na koszty
Musisz mieć świadomość tego, że moduł rozpoznawania twarzy to niezwykle skomplikowane urządzenie, dlatego niestety w niektórych przypadkach jego naprawa jest niewykonalna. Jednak oddając telefon iPhone 11 Pro Max z niesprawnym Face ID do naszego serwisu, unikasz ryzyka narażania się na koszty. Bardzo wnikliwie przeanalizujemy powód niesprawności tego podzespołu.
Taka diagnoza jest bezpłatna, a do tego wycenę usunięcia usterki przygotujemy tylko wtedy, gdy będziemy mieć pewność, że moduł rozpoznawania twarzy uda się przywrócić do pełnej sprawności! Potwierdzeniem tego będzie aż 12-miesięczna gwarancja na wykonaną usługę serwisową.
iPhone 11 Pro Max z niesprawnym Face ID możesz do nas wysłać!
Każdy zainteresowany skorzystaniem z usług naszego serwisu sprzętu Apple może osobiście dostarczyć niesprawny telefon do siedziby mieszczącej się na terenie Kielc. Jednak prowadzimy działalność ogólnopolską, dlatego oferujemy również możliwość wysłania smartfonu. Zlecenie dla kuriera wygenerujesz poprzez formularz online. Będzie bezpłatne, jeśli zdecydujesz się na naprawę Face ID w iPhone 11 Pro Max – pokrywamy koszty przesyłki w obie strony!