Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 11
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone 11
Zobacz jakie inne usterki iPhone 11 naprawiamy!
Wymiana wyświetlacza iPhone 11
Wymiana szybki iPhone 11
Wymiana tylnego szkła iPhone 11
Wymiana baterii iPhone 11
Zalany iPhone 11
Wymiana szkła aparatu iPhone 11
Wymiana aparatu iPhone 11
Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 11
Wymiana głośnika rozmów iPhone 11
Wymiana mikrofonu iPhone 11
Face ID nie działa iPhone 11
Nie włącza się iPhone 11
Zleć specjalistom wymianę szkła aparatu w iPhone 11
Wygeneruj zlecenie serwisowe na stronie i wyślij do nas telefon iPhone 11 z uszkodzonym szkłem aparatu. Wycena usługi jest bezpłatna. Jeśli zdecydujesz się na naprawę, weźmiemy na siebie koszty wysyłki w obie strony. Urządzenie możesz także dostarczyć osobiście.