Wymiana wyświetlacza iPhone 12 Pro Max!

Nawet zaawansowane technologicznie smartfony niekiedy odmawiają posłuszeństwa swoim użytkownikom.

Jednym z objawów nieprawidłowego działania sprzętu jest brak możności jego włączenia. Przyczyny mogą być różne: zalanie, zwarcie lub usterka programowa. Jeśli ten problem dotyczy też Twojego iPhone’a 12 Pro Max i zastanawiasz się jaka może być tego przyczyna to najwłaściwszym rozwiązaniem jest oddanie telefonu do serwisu INAPRAWY.

Bezpośrednio po przekazaniu nam urządzenia przeprowadzimy jego bezpłatną diagnostykę. Mamy 15-
letnie doświadczenie w naprawie sprzętu Apple. Staramy się naprawiać zamiast wymienić, aby jak najbardziej obniżyć koszt przywrócenia sprzętu do sprawności. Działamy elastycznie, dopasowując harmonogram pracy do wymagań klienta. Odwiedź nasz punkt serwisowy, lub skorzystaj z usługi door-to-door.

Czas naprawy:

1-2 dni robocze

Gwarancja:

Aż 1 rok!

Objawy usterki:

pajęczynka, coś innego

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 12 Pro Max!

Czy używacie oryginalnych części?

W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.

Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?

Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.

Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?

Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.

Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?

12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!

Inne usterki iPhone 12 Pro Max

Zobacz jakie inne usterki iPhone 12 Pro Max naprawiamy!

Wymiana wyświetlacza iPhone 12 Pro Max

Wymiana szybki iPhone 12 Pro Max

Wymiana tylnego szkła iPhone 12 Pro Max

Wymiana baterii iPhone 12 Pro Max

Zalany iPhone 12 Pro Max

Wymiana szkła aparatu iPhone 12 Pro Max

Wymiana aparatu iPhone 12 Pro Max

Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 12 Pro Max

Wymiana głośnika rozmów iPhone 12 Pro Max

Wymiana mikrofonu iPhone 12 Pro Max

Face ID nie działa iPhone 12 Pro Max

Nie włącza się iPhone 12 Pro Max

Nie masz czasu odwiedzić naszego salonu?

Możesz załatwić cały proces naprawy bez wychodzenia z domu. Zgłoś swoją usterkę online i wyślij swój sprzęt do nas!

Strona główna » iPhone 12 Pro Max » iPhone 12 Pro Max nie włącza się