Sprawdź najczęściej zadawane pytania odnośnie usterek w iPhone 13 Pro Max
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone 13 Pro Max
Zobacz jakie inne usterki iPhone 13 Pro Max naprawiamy!
Wymiana wyświetlacza iPhone 13 Pro Max
Wymiana szybki iPhone 13 Pro Max
Wymiana tylnego szkła iPhone 13 Pro Max
Wymiana baterii iPhone 13 Pro Max
Zalany iPhone 13 Pro Max
Wymiana szkła aparatu iPhone 13 Pro Max
Wymiana aparatu iPhone 13 Pro Max
Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 13 Pro Max
Wymiana głośnika rozmów iPhone 13 Pro Max
Wymiana mikrofonu iPhone 13 Pro Max
Face ID nie działa iPhone 13 Pro Max
Nie włącza się iPhone 13 Pro Max
Jak naprawiamy niewłączające się telefony iPhone 13 Pro Max?
Każdy przypadek smartfonu, który nie chce się włączyć, jest unikalny, gdyż istnieje wiele możliwych przyczyn wystąpienia takiego problemu. Z tego powodu, gdy wyślesz do nas iPhone’a 13 Pro Max z taką awarią, zaczniemy od jego dokładnej diagnostyki. Po znalezieniu usterki ocenimy możliwość jej usunięcia, a następnie
przygotujemy kosztorys naprawy. Jeśli się na nią zdecydujesz, zrealizujemy usługę terminowo, a jej postęp będziesz mógł śledzić online w naszym systemie. Twój smartfon wróci z serwisu w pełni sprawny, czego potwierdzeniem będzie aż 12-miesięczna gwarancja. Zgłoś się do nas już dziś!