Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 14 Plus
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone 14 Plus
Zobacz jakie inne usterki iPhone 14 Plus naprawiamy!
Wymiana wyświetlacza iPhone 14 Plus
Wymiana szybki iPhone 14 Plus
Wymiana tylnego szkła iPhone 14 Plus
Wymiana baterii iPhone 14 Plus
Zalany iPhone 14 Plus
Wymiana szkła aparatu iPhone 14 Plus
Wymiana aparatu iPhone 14 Plus
Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 14 Plus
Wymiana głośnika rozmów iPhone 14 Plus
Wymiana mikrofonu iPhone 14 Plus
Face ID nie działa iPhone 14 Plus
Nie włącza się iPhone 14 Plus
Usługa naprawy niewłączającego się telefonu iPhone 14 Plus – darmowa diagnoza i wysyłka do serwisu!
Dostarczając nam niewłączający się telefon iPhone 14 Plus, skorzystasz z bezpłatnej diagnozy awarii oraz wyceny jej usunięcia. Jeśli zdecydujesz się zostawić go na naprawę, która zostanie objęta roczną gwarancją, pokryjemy koszty wysyłki urządzenia w obie strony. Zepsuty smartfon możesz także przynieść osobiście –
działamy w Kielcach. Zlecony nam serwis wykonamy terminowo i jeśli chcesz, możesz w każdej chwili wejść