Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 14 Plus
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone 14 Plus
Zobacz jakie inne usterki iPhone 14 Plus naprawiamy!
Wymiana wyświetlacza iPhone 14 Plus
Wymiana szybki iPhone 14 Plus
Wymiana tylnego szkła iPhone 14 Plus
Wymiana baterii iPhone 14 Plus
Zalany iPhone 14 Plus
Wymiana szkła aparatu iPhone 14 Plus
Wymiana aparatu iPhone 14 Plus
Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 14 Plus
Wymiana głośnika rozmów iPhone 14 Plus
Wymiana mikrofonu iPhone 14 Plus
Face ID nie działa iPhone 14 Plus
Nie włącza się iPhone 14 Plus
Autoryzowana i nieautoryzowana wymiana baterii w iPhonie 14 Plus – jakie są różnice?
Gdy zlecisz nam wymianę baterii w telefonie iPhone 14 Plus, będziesz musiał wybrać pomiędzy usługą autoryzowaną i nieautoryzowaną. W przypadku pierwszej z nich zamontujemy oryginalny akumulator – informacja o jego stanie zostanie zresetowana w urządzeniu i jednocześnie serwis będzie zarejestrowany w systemie Apple. Drugie z powyższych rozwiązań to wymiana baterii na zamiennik, którego
żywotność oraz pojemność są porównywalne z oryginałem. Zaletą tej usługi jest niższa cena, w tym wypadku wymienimy wyłącznie zużyte ogniwo, a pozostawiamy oryginalny układ elektroniczny przez co po naszej naprawie nie wyświetli się błąd o nieznanej części „ important message” i kondycja baterii będzie wyświetlać się prawidłowo.
Zleć naszemu serwisowi wymianę baterii w iPhonie 14 Plus!
Oprogramowanie smartfonów Apple informuje użytkowników o konieczności wymiany baterii, w momencie gdy jej pojemność spada do poziomu 80%. Wynika to z faktu, że akumulator w takim stanie wymagać będzie już bardzo częstego ładowania. Jest to szczególnie uciążliwe wtedy, gdy intensywnie użytkujesz telefon iPhone 14 Plus. W takim przypadku najlepiej zgłoś się do nas i zleć wymianę baterii.
Gwarantujemy terminową realizację usługi, której postęp można śledzić całodobowo w systemie online. Otrzymasz na nią aż 12-miesięczną gwarancję – wygeneruj zgłoszenie serwisowe i skorzystaj z bezpłatnej wyceny naprawy