Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 14 Pro Max
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone 14 Pro Max
Zobacz jakie inne usterki iPhone 14 Pro Max naprawiamy!
Wymiana wyświetlacza iPhone 14 Pro Max
Wymiana szybki iPhone 14 Pro Max
Wymiana tylnego szkła iPhone 14 Pro Max
Wymiana baterii iPhone 14 Pro Max
Zalany iPhone 14 Pro Max
Wymiana szkła aparatu iPhone 14 Pro Max
Wymiana aparatu iPhone 14 Pro Max
Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 14 Pro Max
Wymiana głośnika rozmów iPhone 14 Pro Max
Wymiana mikrofonu iPhone 14 Pro Max
Face ID nie działa iPhone 14 Pro Max
Nie włącza się iPhone 14 Pro Max
Wymieniamy pamięć NAND w telefonach iPhone w ramach usługi naprawy wysyłkowej!
Z naszych usług skorzystasz niezależnie od tego, gdzie mieszkasz. Chcąc zlecić wymianę NAND w telefonie iPhone 14 Pro Max, urządzenie możesz dostarczyć do nas osobiście lub wysłać kurierem (w tym nawet na nasz koszt!). W każdym przypadku, a więc zarówno gdy zlecasz naprawę w związku z awarią dysku, jak i chcesz wymienić go na większy, zrealizujemy tę usługę w konkurencyjnej cenie. Wycena jest bezpłatna, dlatego poznaj ją już dziś – wyślij zgłoszenie serwisowe na stronie!