Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 14
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone 14
Zobacz jakie inne usterki iPhone 14 naprawiamy!
Wymiana wyświetlacza iPhone 14
Wymiana szybki iPhone 14
Wymiana tylnego szkła iPhone 14
Wymiana baterii iPhone 14
Zalany iPhone 14
Wymiana szkła aparatu iPhone 14
Wymiana aparatu iPhone 14
Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 14
Wymiana głośnika rozmów iPhone 14
Wymiana mikrofonu iPhone 14
Face ID nie działa iPhone 14
Nie włącza się iPhone 14
Poznaj korzyści z naprawy iPhone’a 14 w naszym serwisie
Jeśli chcesz ustalić przyczynę niemożliwości uruchomienia iPhone’a 14, zgłaszając się do nas, robisz to bez zobowiązań. Wycena naprawy jest darmowa i dopiero po jej otrzymaniu podejmiesz ostateczną decyzję, czy skorzystać z naszych usług.
Gdy się na to zdecydujesz, zyskasz jeszcze więcej, gdyż pokryjemy koszty wysyłki telefonu w obie strony! Sam postęp serwisu można śledzić całą dobę w systemie online, a po jego wykonaniu wystawiamy 12-miesięczną gwarancję. Zgłoszenie serwisowe możesz wysłać online poprzez tę stronę – zrób to już teraz!