Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 14
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone 14
Zobacz jakie inne usterki iPhone 14 naprawiamy!
Wymiana wyświetlacza iPhone 14
Wymiana szybki iPhone 14
Wymiana tylnego szkła iPhone 14
Wymiana baterii iPhone 14
Zalany iPhone 14
Wymiana szkła aparatu iPhone 14
Wymiana aparatu iPhone 14
Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 14
Wymiana głośnika rozmów iPhone 14
Wymiana mikrofonu iPhone 14
Face ID nie działa iPhone 14
Nie włącza się iPhone 14
Wymiana baterii w iPhonie 14 na nowy oryginał lub zamiennik – decyzja należy do Ciebie!
Korzystając z naszych usług serwisowych, zyskujesz pewność profesjonalnej oraz terminowej ich realizacji. Jednocześnie chcąc sprostać oczekiwaniom wszystkich klientów, w przypadku wymiany baterii oferujemy możliwość wyboru pomiędzy metodą autoryzowaną i nieautoryzowaną. Jeśli zdecydujesz się na pierwszą z nich, w iPhonie 14 zamontujemy część oryginalną.
Naprawa zostanie zarejestrowana w systemie Apple i jednocześnie w urządzeniu zresetuje się informacja o aktualnym stanie baterii. Z kolei metoda nieautoryzowana dotyczy montażu zamiennika, dzięki czemu jest tańsza. Stosujemy podzespół, którego jakość oraz żywotność są porównywalne z oryginałem.
Jednak w tym przypadku wymieniamy wyłącznie samo ogniwo, pozostawiając oryginalną elektronikę dzięki czemu w oprogramowaniu telefonu prawidłowo będzie się wyświetlać informacja o kondycji baterii. Co ważne, w obu przypadkach wystawiamy roczną gwarancję na usługę serwisową! Skontaktuj się z nami, aby uzyskać jej wycenę – jest całkowicie bezpłatna!