Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 15 Plus
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone 15 Plus
Zobacz jakie inne usterki iPhone 15 Plus naprawiamy!
Wymiana wyświetlacza iPhone 15 Plus
Wymiana szybki iPhone 15 Plus
Wymiana tylnego szkła iPhone 15 Plus
Wymiana baterii iPhone 15 Plus
Zalany iPhone 15 Plus
Wymiana szkła aparatu iPhone 15 Plus
Wymiana aparatu iPhone 15 Plus
Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 15 Plus
Wymiana głośnika rozmów iPhone 15 Plus
Wymiana mikrofonu iPhone 15 Plus
Face ID nie działa iPhone 15 Plus
Nie włącza się iPhone 15 Plus
Zleć wymianę pamięci NAND w iPhone 15 Plus – otrzymasz roczną gwarancję na usługę!
Wykonując taką usługę serwisową, w telefonie iPhone 15 Plus zamontujemy nowy i oryginalny dysk, którego pojemność możesz dobrać do własnych potrzeb – np. 512 GB. Niezależnie od tego, czy zlecasz ją w związku z awarią pamięci NAND, czy niezadowalającą ilością miejsca na dane, po jej wykonaniu otrzymasz aż 12 miesięczną gwarancję.
Realizujemy serwis wysyłkowy, dlatego zgłoś się do nas niezależnie od tego, gdzie mieszkasz. Aby skorzystać z oferty, wyślij zgłoszenie naprawy na stronie, a następnie dostarcz telefon iPhone 15 Plus. Postaw na usługi serwisowe realizowane przez specjalistów – jesteśmy terminowi i zapewniamy fachową obsługę!