Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone 15
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone 15
Zobacz jakie inne usterki iPhone 15 naprawiamy!
Wymiana wyświetlacza iPhone 15
Wymiana szybki iPhone 15
Wymiana tylnego szkła iPhone 15
Wymiana baterii iPhone 15
Zalany iPhone 15
Wymiana szkła aparatu iPhone 15
Wymiana aparatu iPhone 15
Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone 15
Wymiana głośnika rozmów iPhone 15
Wymiana mikrofonu iPhone 15
Face ID nie działa iPhone 15
Nie włącza się iPhone 15
Zleć montaż nowego tylnego szkła w iPhone 15 i uniknij wysokich kosztów naprawy telefonu!
Korzystając z naszej usługi, zaoszczędzisz pieniądze, gdyż montaż nowego szkła plecków jest znacznie tańszy niż zakup oraz wymiana całej obudowy! Wszystko to bez utraty ważnej funkcjonalności telefonu iPhone 15 – dalej będziesz mógł korzystać z jego modułu ładowania bezprzewodowego.
Mamy konkurencyjne ceny, o czym możesz przekonać się bez zobowiązań – zleć naprawę na stronie, a przygotujemy bezpłatną jej wycenę! Jeśli zaakceptujesz naszą ofertę, status realizacji usługi serwisowej będziesz mógł śledzić w systemie online, a po jej zakończeniu otrzymasz roczną gwarancję!