Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone SE
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone SE
Zobacz jakie inne usterki iPhone SE naprawiamy!
Wymiana wyświetlacza iPhone SE
Wymiana szybki iPhone SE
Wymiana tylnego szkła iPhone SE
Wymiana baterii iPhone SE
Zalany iPhone SE
Wymiana szkła aparatu iPhone SE
Wymiana aparatu iPhone SE
Zwiększenie pojemności / naprawa pamięci NAND iPhone SE
Wymiana głośnika rozmów iPhone SE
Wymiana mikrofonu iPhone SE
Touch ID nie działa iPhone SE
Nie włącza się iPhone SE
Gwarantujemy pełną sprawność modułu Touch ID po naprawie!
Z racji wysokiego poziomu skomplikowania modułu Touch ID, zdarzają się przypadki, w których przywrócenie go do pełnej sprawności jest niemożliwe. Wysyłając do nas iPhone SE z taką usterką, unikasz jednak ryzyka niepowodzenia naprawy i ponoszenia związanych z nią kosztów! Pracownicy naszego serwisu bardzo dokładnie analizują taką awarię i przygotowują wycenę jej usunięcia tylko wtedy, gdy mają pewność, że da się to zrobić. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z usługi, otrzymasz na nią aż 12-miesięczną gwarancję.
Telefon iPhone SE możesz dostarczyć osobiście do naszego serwisu w Kielcach lub zlecić wysyłkę kurierską, gdyż obsługujemy klientów z całego kraju. Zawsze gwarantujemy terminowość napraw, przystępne ceny oraz profesjonalną obsługę – wyślij zgłoszenie serwisowe już dziś!