
Czas naprawy:
1-2 dni robocze

Gwarancja:
Aż 1 rok!

Objawy usterki:
Brak wolnego miejsca, błędy podczas odtwarzania
Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące iPhone SE
Czy używacie oryginalnych części?
W swojej ofercie mamy oryginalne części dostarczane bezpośrednio przez Apple oraz sprawdzone zamienniki. Wszystko zależy od budżetu jaki planujesz przeznaczyć na naprawę, podczas diagnozy zaproponujemy Ci dwa warianty naprawy: autoryzowaną i nieautoryzowaną.
Czy w trakcie naprawy zostaną usunięte dane z mojego urządzenia?
Nie usuwamy danych z urządzenia bez zgody właściciela, jednak nie bierzemy za nie odpowiedzialności. Każda naprawa obarczona jest ryzykiem ich utraty. Dlatego przed każdym rozstaniem się z urządzeniem polecamy wykonanie kopii zapasowej. Więcej na jej temat dowiesz się w tym miejscu.
Czy po naprawie urządzenie będzie wyświetlać błąd „important message”?
Błąd „important message” to informacje dla użytkownika, że w dany egzemplarz poddano nieautoryzowanym modyfikacją i przez zamontowane w nim części może nie działać w taki sposób jaki gwarantuje producent. Wszystko zależy od wyboru części z których skorzystasz, jesteśmy certyfikowani przez firmę Apple do naprawy urządzeń przy wykorzystaniu oryginalnych podzespołów, które po specjalnej konfiguracji nie powodują wyświetlania się tej informacji.
Ile dajecie gwarancji na swoje usługi?
12 miesięcy, jesteśmy pewni naszej jakości!
Inne usterki iPhone SE
Zobacz jakie inne usterki iPhone SE naprawiamy!
Wymieniamy także uszkodzone pamięci NAND w iPhone SE
Usługę tę kierujemy zarówno do osób, które chcą zwiększyć pojemność dysku NAND w telefonie, jak i wymienić go z racji usterki. W tym drugim przypadku również będziesz mógł zdecydować się na montaż dysku twardego z większą ilością miejsca na dane.
Na każdą taką naprawę wystawiamy aż 12-miesięczną gwarancję, dlatego zlecając ją nam, możesz czuć się w pełni bezpiecznie. Wyślij do nas swój iPhone SE – jeśli po otrzymaniu wyceny zdecydujesz się na usługę serwisową, pokryjemy koszty przesyłki w obie strony!